Протеинов пудинг с чиа

ПРОДУКТИ

Една от любимите ми, свежи, летни закуски или зареждащи междинни хранения е изключително лесно, бързо и същевременно доста вкусно.

Обичам свежи вкусове и за това смути-пудинг съм комбинирала киви и банан. За тези, които пият протеин препоръчвам да сложите доза от него към съставките. Ако обичате свежи и летни вкусове, то това ще ви допадне със сигурност.

Ето и рецептата.

 

Нужни съставки за порция:

 

  • 1/4 чаена чаша семена от чиа;
  • Банан 1/2;
  • 1бр киви;
  • 150мл ядково или нискомаслено мляко;
  • 1 доза протеин;
  • 1ч.л мед;
  • Кокосови стърготини.

Всичко се изсипва в блендер и се разбива до ре до хемогенизоране на сместа, по желание може да се добави лед! Прекрасно предложение за летните дни!

 

 

Усмихнете се, смехът е здраве!

 

xoxo Ина

Автор Ирина Цветкова

НАЧИН НА ПРИГОТВЯНЕ