Приготвянето на диетична паста е възможно

Днес ще ви представим няколко лесни трика, които ще намалят значително калориите в любимата на всички паста!

1. Просто използвайте диетична паста. Ние препоръчваме лесно и вкусно да включите в ястието си страхотния продукт Slim Pasta, който съдържа невероятните 9 калории на 100 г. Така, включвайки продукта в своето меню, от една страна вие намалявате приема на калории и въглехидрати, а от друга страна те ви карат да се чувствате сити до 4 часа след техния прием.

Slim pasta не съдържа глутен и мазнини. Направена oт биo бpaшнo oт ĸoнджaĸ и oвeceни фибpи, готова само за 2 минути. Абсолютна вкусотия, която ще ви избави от глада и ще ви накара да забравите за броенето на калории! В момента можете да я вземете с 25% отстъпка от тук.

2. Балансирайте със зеленчукови добавки. Можете да приготвите пастата си с тях, като същевременно си набавите ценни фибри, фолиева киселина и витамини A и C. Зеленчуците, които биха били чудесна добавка са: задушени броколи, аспержи, спанак, както и тиквички. Те ще ви накарат да почувствате ситост по-бързо и няма да се налага да прекалявате с количествата.

3. Добавете протеини. Добавете боб или нахут към соса за пастата. Така ще си набавите ценни за организма протеини. Друг вариант за набавянето им са месата. Прибавете пиле, пуешко или риба.

4. Намалете мазнините в пастата. Някои рецепти за паста включват запържване на соса, добавяне на настъргани сирена като пармезан, пекорино и рикота в соса си. Тези сирена носят много калории от наситените мазнини в тях. Посочените продукти могат да бъдат заменени с котидж сирене и авокадо, за да не добавяте допълнителна мазнина.

И все пак не забравяйте да не смесвате много храни в едно ядене. Колкото по-просто е структурирано менюто с по-малък състав, толкова по-бързо ще се усвои и метаболизмът ще работи по-добре!

 

Photo by Jonathan Borba on Unsplash