Летните спортове, които изгарят най-много калории

С покачването на температурите официално се настройваме на лятна вълна… независимо дали навън е слънчево.

Лятното време увеличава възможностите и желанието за спортуване на открито. Ако търсите начин да избягате от фитнеса, но да тренирате и да постигнете перфектна фигура, днес ще ви представим няколко идеи за активности, с които ще горите и значителни калории.

Идва времето на плажния волейбол, на федербала на открито, карането на колела, плуването, хвърлянето на фризби или плажна топка и на останалите любими летни спортове и занимания.

Може би вече се питате кои от тях са най-ефективни в изгарянето на калории? Потърсихме информация по въпроса и открихме кои активности ще ви помогнат да изгорите нежеланите мазнини възможно най-бързо.

 

Плажен волейбол – 400 калории за 50 минути

Вероятно един от най-популярните летни спортове се оказва страхотно аеробно упражнение, което ангажира цялото тяло и ще ви поизпоти. Движенията, силата, която се изисква и фактът, че скачате на пясък, е гаранция за много изгорени калории и прекрасно изглеждащо тяло.

Водна топка -  590 калории за 60 минути

Ако досега сте играли на топка в задния двор, време е да опитате и във вода. Усилията, които трябва да положите във водата, са два пъти по-големи и така ще си гарантирате по-силно и здраво тяло.

Тенис –  360 калории за 60 минути

Независимо дали изберете да тренирате индивидуално или по двойки, ще си гарантирате добра фигура.

Плуване – 714 калории за 60 минути

Най-лятната активност изгаря най-много калории, защото позволява на цялото тяло да се движи. Същевременно този спорт е най-щадящ и безопасен откъм травми, затова наистина е перфектен за всеки.

Каране на ролери – близо 600 калории за 40 минути

Извадете старите ролери – с тях по забавен и бърз начин топим калориите.

Разходка на плажа – близо 300 калории за 35 минути

Обикновената разходка по плажната ивица изгаряне значително количество калории заради допълнително съпротивление на пясъка при всяка стъпка.

Кросово бягане – почти 600 калории за 60 минути

Независимо от това дали изберете крос в Морската градина, парка до вас или гората – това е чудесен начин да засилите метаболизма и да изгорите повече калории. С повишаването на температурите обаче е препоръчително да избирате ранните часове на деня. Ако сте се насочили към тази активност е добре да се доверите на професионалист в изготвянето на програмата за бягане, за да намалите риска от травми.

Можете да поръчате своята индивидуална програма за бягане с намаление само на www.grifa.bg

 

 
Photo by MAX LIBERTINE on Unsplash