Как да влезем във форма след празниците?

Любимото време от годината обикновено ни кара да се отдадем на релакс, да пием повече коктейли и да похапваме повече. След празничните дни много от нас си задават едни и същи въпроси – как обратно да влезем във форма или как да отслабнем завинаги?

По време на празници е напълно разбираемо да забравим за всякакви режими и диети и да се наслаждаваме на уюта и топлината, които ни носят тези чудесни дни от годината.

Време е да се стегнем и да влезем във форма! Ние открихме, че това ще стане най-бързо с няколко трика, които ще ни държат във форма до края на годината.

 

Планирайте храната си

Започнете да организирате и планирате храната за целия ви ден. Веднага след като се събудите, изпийте чаша топла вода с лимон. Тази свежа напитка не само ще ви събуди по-бързо, но и работи като естествена детоксикация за тялото ви. Опитайте се да закусите до един час след събуждане.

Пийте повече вода

Започнете да пиете по-големи количества вода, за да може организмът ви по-лесно да се детоксикира. Между 2 и 2,5 литра вода на ден ще ви помогнат по-бързо да се справите с подуването, ще раздвижи работата на храносмилателната ви система. Залагайте и на зеления чай. Чаша вода преди всяко хранене ще ви подейства като естествен диуретик.

Упражнявайте се

Да бъдете активни е важна част от всяка загуба на тегло. Когато сте активни, тялото ви изразходва повече енергия, а това води до отслабване. Специалистите съветват да отделяте по час на ден за умерени упражнения, от 3 до 6 пъти в седмицата. Ако не сте спортна натура, може да пробвате някоя забавна нова фитнес тенденция. Ако обичате спорта, опитайте се да комбинирате различни видове спорт като тичане, йога, вдигане на тежести.

 

Наблегнете на фибрите

Въглехидратите са горивото на тялото, така че не е правилно да ги премахнете напълно от менюто си. Особено ако тренирате всеки ден. Вместо това, заложете на тях на закуска и изберете „добри въглехидрати”, като овесени ядки, картофи, боб и киноа. Друг важен момент да ускорим метаболизма и да подобрим храносмилането, е да заложим на фибрите, които ще открием в лененото семе, боба, плодовете и зеленчуците, кафявия ориз, пшеницата и зеленчуци.

Позволявайте си изкушения

Позволявайте си веднъж седмично любимото си ястие, като в останалото време се придържате към вашата диета. Поддържането на баланс с позволяването на нещо любимо един път на седмица, ще направи много по-лесен вашия режим.

Не гладувайте

Не гладувайте и хапвайте по малко на всеки 3-4 часа. Стомахът е мускул, който се разраства през годините, особено след кулинарни оргии по време на празниците. Идеята на малките порции е да стомахът да се свие и така усещането, че сте се нахранили ще идва дори след ядене на по-малки количества храна.

Спете поне 8 часа

Сънят е особено важен не само за красотата ни, но и за нашата форма. Когато тялото ви страда от липса на достатъчно сън, се активират два хормона – грелин и лептин, които са виновни да изпитвате непрекъснат глад и това води до преяждане.

 

Освен тези няколко съвета и хитринки за влизане във форма, бихме ви препоръчали да разгледате страницата ни с актуални оферти от света на фит и бюти бранша, които ще ви помогнат да постигнете бързи резултати!

 

 

Източник снимка: https://picjumbo.com/