Как да се мотивираме за тренировки вкъщи?

Домът е мястото, където човек се чувства уютно, сигурно и спокойно. Времето прекарано в домашна атмосфера предразполага към разнообразни занимания, едно от които е именно тренировката.

Макар това да изглежда доста удобно, може да е трудно да запазите мотивация близо до изкушенията, които ни поднася домът. Добрата новина е, че е възможно да издържите на тези разсейващи дейности и да си осигурите едно ефективно занимание.

Подбрахме няколко съвета от специалистите как да успеете.

 

1. Използвайте помощта на технологиите

Най-важното нещо е да се сдобиете с програма, която бихте следвали у дома с удоволствие.  Хубавото е, че благодарение на технологиите имаме достъп до безкрайно много домашни тренировки.

 

2. Поставете тренировките като една от задачите за деня

Превърнете тренировките в задача от ежедневието си между всички останали ангажименти вкъщи като home office, приготвяне на храна и време за семейството.

 

3. Използвайте ваши снимки или на някой, на който се възхищавате

Може да ви бъде мотивиращо да изберете някоя ваша снимка, на която считате, че сте в топ форма или пък снимка на жена, на която се възхищавате! Сложете я на видно място, където можете да я виждате всеки ден. Така ще работите подсъзнателно върху мотивацията си да не намирате извинения за пропускане на някоя тренировка.

 

4. Създайте подходяща среда

Една от най-големите трудности за преодоляване е фактът, че домът ви просто не е фитнес. Трябва да се справите с ограничено пространство и да го пригодите възможно най-добре към нуждите си. Преместете холната маса, за да опънете постелката си за йога или просто да си осигурите по-голямо пространство. Каквато и подготовка да е необходима, направете я предварително (например вечерта преди сутрешна тренировка) и си подгответе екипа.

 

5. Не пренебрегвайте облеклото си

Носенето на спортен екип значително увеличава мотивацията за тренировки. Преди да започнете домашните упражнения се облечете сякаш отивате на фитнес. Ако желаете, можете да си поръчате нов спортен аутфит, за да се чувствате по-добре и по-мотивирани! Новите придобивки винаги ни влияят положително.

 

6. Пуснете си стимулираща музика

Направете си Youtube плейлист с мотивираща музика! Движете се в ритъм и мислете за всяко движение, което правите. Контролирайте тялото си и слушайте внимателно насоките на тренировъчния си план.

 

Най-добрият начин да се мотивирате да поддържате форма у дома е като откриете тренировки, които наистина ви харесват и ви носят удоволствие. Важното е да не ги чувствате като досадно задължение. Със сигурност диванът изглежда привлекателен, но да потънете в него е доста по-приятно, ако си го заслужите.

 

Поднасяме ви един страхотен стимул на началната ни страница с ексклузивни програми и аксесоари за домашни тренировки!

 

 

Photo by bruce mars on Unsplash