Грешки, които допускаме по време на тренировки в домашни условия

Социалната изолация пречи сериозно на физическата ни активност. Това налага избора на тренировки в домашни условия, за да се продължи с поставените цели за отслабване или поддържане на фигурата.

Благодарение на хилядите видеа в интернет няма място за извинение и трябва да се продължи с физическата активност. Няколко упражнения на ден ще ви поддържат в добро здраве, а и ще бъдете със страхотно тяло, когато изолацията приключи.

В домашни условия могат да се получат страхотни тренировки, стига да сте мотивирани, фокусирани и готови за предизвикателството.

Липсата на треньор обаче може да се окаже доста голям проблем за някои от трениращите. Тези, които стартират онлайн тренировки в домашни условия, правят няколко грешки, които пречат за постигането на желания резултат.

Ако не знаете как да провеждате тренировките правилно, може да се контузите или най-малкото – да не постигнете никакви резултати.

За да извлечете максималното от този подход обаче е необходимо да знаете някои основни неща и да избягвате няколко често допускани грешки!

 

 

 

1. Не слушате тялото си

Във фитнеса или на групова тренировка имате треньор, който ви казва какво да правите и кога да почивате. Когато сте вкъщи обаче вие се превръщате в свой треньор и трябва да преценявате всичко сами. Вероятно е да се натоварвате повече от необходимото в опита си да постигнете по-бързи резултати.  По-добре да бъдете постоянни и да правите кратки, но ефективни упражнения. Слушайте тялото си и не го карайте да преминава лимита си.

2. Не спазвате график за трениране

Точно както ходите във фитнеса или на групови занимания в един и същи час, това трябва да се пренесе и у дома. Удобството на тренировките вкъщи е, че може да ги правите по всяко време, но това не бива да ви успокоява. Добре е да си направите график с точен час, в който всеки ден е време за физическа активност.

3. Прекалявате с консумацията на енергийни напитки и хранителни добавки

Много от този тип напитки и храни обещават по-бързи резултати по лесен начин, но за съжаление те често могат да бъдат опасни. Много по-добър вариант е да се спазва балансирана диета или ако се приемат витамини, те да бъдат избрани специално за вас от специалист.

4. Правите едно и също упражнение

Когато станете добри в едно упражнение, вие искате да го правите отново и отново, защото това ви кара да се чувствате добре. Това обаче е голяма грешка.Според треньори, познатите упражнения стават скучни за тялото и ума и ефектът не е най-добрият. Затова е добре да правите тренировки, които обхващат различни зони и да ги разпределите в дните през седмицата.

5. Не следвате програми за тренировки, подготвени от професионалисти

Не всички са опитни спортисти, затова и е невъзможно всеки да знае как да тренира по безопасен начин за себе си. Няма нищо лошо в това да пробвате някое видео с тренировки, преди сами да започнете да измисляте комплексите от упражнения, които правите. Това важи особено много, ако сте начинаещи и все още не знаете как всяко движение се отразява на тялото ви.

В този случай бихме препоръчали да разгледате офертите ни на начална страница и да изберете своя онлайн тренировъчен и хранителен режим, с който ще постигнете добри резултати и ще избегнете допускането на грешки по пътя към мечтаната фигура!

 

 

Photo by BrocnBells.com Team on Unsplash