Ефективни тренировки за отслабване

Жените често си задават въпроса: Кои са най-ефективните тренировки за отслабване?

В тази статия ще се опитаме да помогнем като разкрием начина, по който тялото отговаря на определен тип тренировки след проведено проучване и изследване на методиката на трениране.

Преди да започнете да търсите фитнес треньори, фитнес планове или каквито и да е групови активности, имайте предвид, че трябва да заложите на правилното хранене на първо място, за да загубите килограми.

В сп. Journal of Sports Medicine and Physical Fitness публикуват проучване, което сравнява два типа тренировки - високоинтензивна и нискоинтензивна с кардио. В това изследване участие взимат 32 пълни до затлъстели жени и то показва как и двата вида тренировки повлияват на загубата на тегло и изграждането на мускули.

По-надолу ще намерите описание на видовете тренировки и резултатите, които са постигнали изследваните жени.

Първа тренировка:

Честота: Прави се 4 пъти седмично

Продължителност: 1 час, от които 10 минути загряване, 40 минути упражнения и 10 минути разтягане.

Упражнения: тук са включени група упражнения, в които и двата крака се издигат над земята едновременно и се редуват - подскоци, бърпита, кардио танци. Всички те представляват високоинтензивна интервална тренировка.

Сърдечен ритъм: По време на високоинтензивната тренировка жените са достигнали 85 % от горната граница на сърдечния ритъм.

Втора тренировка: Нискоинтензивна + кардио

Честота: Прави се 4 пъти седмично

Продължителност: 1 час, който включва 5 минути загряване, 30 минути ритмични аеробни движения, 20 минути упражнения за сила с уреди, 5 минути разтягане.

Упражнения: Тук са включени група упражнения за лежанка, за трицепс, за лицеви опори и други подомни с тежести.

Сърдечен ритъм: По време на високоинтензивната тренировка жените са достигнали 65 % от максимума на сърдечния си ритъм.

 

Снимка: picjumbo.com