5 начина за потискане на апетита

Най-вероятно цяла зима сте похапвали с мисълта, че в студените дни е нормално да ви се яде повече и после ще свалите килограми. Е, вече не е студено, скоро ще ви се иска да покажете красивото си тяло в по-леки дрешки или на плажа, време е да отслабнете и да се стегнете. Не е задължително да се подлагате на драстична диета. Достатъчно е да хапвате 4 – 5 пъти дневно, плодове, зеленчуци, риба на малки порции и да тренирате усилено. В началото, докато свикнете да ядете по-малко, ще ви е трудно. Постоянното чувство за глад може доста да ви измъчва. Затова ви предлагаме 5 начина за потискане на апетита.

 

Пийте вода

Ако почувствате глад малко след основно хранене или след междинната закуска, пийте вода. Тя ще напълни стомаха ви и ще потисне апетита ви.

Преди да седнете да обядвате или вечеряте, пийте по две чаши вода. Така ще намалите желанието си да хапнете повече, за да не останете гладни и всъщност ще приемете толкова храна, колкото ви е необходима. При това ще ви се получи естествено.

 

Пийте зелен чай

Той не само потиска апетита, но и помага за изгарянето на излишните мазнини около корема. Как става това? В зеления чай се съдържат катехини, които ускоряват окислението на мазнините и намаляват нивото на кръвната захар след хранене, т. е. не позволяват на инсулина да се повиши и да улесни съхранението на излишни мазнини.

4 чаши зелен чай дневно, комбинирани с упражнения и подходяща диета, ще ви помогнат да влезете бързо във форма.

 

Пийте чай от джинджифил

Той повишава телесната температура, ускорява метаболизма, подобрява храносмилането. Помага на организма ви да усвои пълноценно всички хранителни вещества и потиска апетита. Освен това, както и водата, заема място в стомаха ви и създава временно усещане за ситост.

 

Яжте бадеми

Една шепа бадеми увеличава енергията и ви дава чувство за ситост за дълго време. С тяхната помощ сте достатъчно жизнени, за да се справите отлично с ежедневните си задачи или да направите кратка тренировка.

 

Яжте ябълки

Фибри и пектин – това са двете вещества в ябълките, които ви помагат да регулирате теглото си. Потискат апетита, ускоряват метаболизма – идеални са. Самият плод е твърд и трябва да го дъвчете дълго, което ви помага да осъзнаете навреме, че стомахът ви вече е пълен, а не след като сте изяли още две – три неща. Ябълките ви дават енергия, полезни са и за зъбите. Хапвайте от тях по-често.

 

Всичко е въпрос на навик. Включете тези храни в ежедневното си меню, намалете порциите, които хапвате сутрин, обед и вечер, увеличете упражненията и тренировките. Първата седмица може би ще ви е малко по-трудно, но след това ще свикнете, а видимите резултати ще ви мотивират да продължите.

 

Ако не успявате да се справите или не виждате резултата от усилията си, може би е добре да разгледате нашите категории "Магазини за спортни и здравокловни продукти" и Вносители и производители на спортни и здравословни продукти, в които можете да откриете добри помощници в потискането на апетита.

 

Снимка: picjumbo.com