4 страхотни съвета как да не качите килограми вкъщи

Ако не сте от късметлиите с двор или с личен фитнес у дома, вероятно в момента не ви достига движение.

Повечето хора в момента прекарват времето си в домашна обстановка, но с обездвижването отслабва имунната система, а и стоенето вкъщи през целия ден често води до нездравословно хранене, което от своя страна е предпоставка за качване на излишни килограми.

Дните, прекарани седейки на дивана и в леглото, могат да се отразят с отпадналост, липса на тонус, проблеми с концентрацията, лошо настроение и напълняване.

Ето няколко съвета, които задължително да следвате, за да поддържате теглото и тонуса си, като същевременно сте под карантина у дома.

 

1. Избягвайте нездравословния снак между основни хранения

Спазването на карантина у дома означава, че имате повече свободно време. Това предразполага към консумиране на различни висококалорични снакове и лакомства, които да развалят диетата ви.

Внимателно наблюдавайте какво хапвате и в какво количество. Заредете се с повече плодове и сурови ядки, които да консумирате между отделните хранения.

Хранете се на равни интервали от 3- 4 часа, между тях пийте повече течности като вода и чай. Когато ви се хапва нещо сладко, можете да си направите здравословен десерт с нискокалорични продукти, които да бъдат заместител на висококалоричните.

 

2. Тренирайте в определено време и дръжте тялото под напрежение докато работите

Времето у дома е точният момент, за да синхронизирате диетата и тренировките си.

За тези, които твърдят, че натовареният работен график е причината за пренебрегване на тренировки и здравословно хранене, това е идеалното време за вас да промените своите навици.

Има много хора, които работят от вкъщи и подходящ начин  в случая е да се стои на колене или в клек по време на работа с компютър. Така тялото остава под напрежение постоянно.

Същевременно е препоръчително да се раздвижвате на всеки 20 минути, прекарани в седнало положение, защото след този период от време тялото изпада в летаргично състояние и метаболизмът се забавя.

 

3. Не яжте в леглото

Създайте си рутина винаги да ядете на масата. Храненето в леглото е един от най-лошите навици, защото предразполага към консумация на пакетирана храна под формата на чипсове, бисквити, бонбони и др. , гледайки към екрана на телевизора, лаптопа или телефона, рискуваме да преядем.

 

4. Пазарувайте продукти, които са трайни и здравословни

Основният начин да избягате от нездравословното преяждане е да го замените със здравословните му варианти.

Пазарувайте сравнително трайни продукти -  пълнозърнест ориз, пълнозърнеста паста, леща, грах, различни видове брашна, но не бяло, стерилизирани зеленчуци, нахут, варено цвекло, яйца, сирене котидж, извара, пълнозърнести крекери, маслини, маслиново и босилеково песто, зехтин екстра върджин.

 

Не забравяйте да разгледате нашите актуални оферти за поддържане на форма в домашни условия с помощта на ексклузивни тренировъчни програми, аксесоари за тренировки и хранителни добавки!

 

Photo by Alexandru Acea on Unsplash