10 съвета за бързо отслабване от фитнес инструктора Кирил Танев

Подбрали сме 10 съвета за бързо отслабване от фитнес инструктора Кирил Танев! От 12 години e специализиран в диетичното и спортно хранене, тренировки и суплементация. За този период е работил с над 3000 клиента, с които постига успеваемост над 90%.

Методите, които съм избира за подготовка за себе си и за своите клиенти  са изцяло натурални и без употребата на хормони и други забранени препарати. Кирил Танев е направил този избор за себе си, тъй като осъзнава, че за да разбере как реално функционира човешкото тяло трябва да анализира и контролира естествените процеси в него.

Кирил Танев е част от платформата на GRIFA и един от най-добрите ни фитнес инструктори, затова му имаме пълно доверие и споделяме на вас неговите съвети за бързо, но здравословно отслабване!

Ето какво сподели с нас Кирил:

1. Яжте! Отслабването не е ГЛАД. Като начало направете поне 3-4 хранения дневно през 3-4 часа.

По този начин ще забързате метаболизма и ще дадете шанс на тялото да заработи правилно.

2. Отървете са от всичко "шумолящо". Трябва да сте наясно, че отслабване със опакована храна, пълна със захари и транс мазнини е невъзможно.

3. Пийте ВОДА! Препоръчвам минимумът на ден да 2 - 3 литра.

4. Активност! Добавете 3 пъти седмично по 20-30 мин лека тренировка, без значение във фитнес, у дома или навън.

5. Пийте зелен чай, поне 2 чаши на ден или натурален екстракт от зелен чай.

6. НЕ вкусвайте нищо между храненията. Нито хапка. Ако имате 3 или 4 хранения на ден, между тях пийте само вода или чай, без никаква друга храна или напитка!

7. Към всяко хранене добавете голяма салата от пресни зеленчуци. Подправена с лъжица зехтин и задължително лъжица натурален ябълков оцет.

8. Използвайте канела! Това е уникална подправка, която намалява апетита, подтиска желанието за сладко и косвено подпомага процесите на отслабване.

9. Старайте се да не смесвате много храни в едно ядене. Колкото по-простичко е построено менюто с по-малък състав, толкова по-бързо ще се усвои и метаболизмът ще работи по-добре.

10. Слушайте тялото си! Ако една схема, програма, диета не работи! То не продължавайте да я следвате! Ако се чувствате зле, отпаднали, изморени, подути и всякакъв дискомфорт, направете промени. Важно е да постигате резултати, като същевременно намерите вашия начин на хранене, който да не ви затормозява и да пречи на ежедневието ви.

 
Photo by Andrea Yurko on Unsplash